برای خودم

✿ پـنجـــــره ای رو بـــه خــــــدا ✿

عبادت از سر وحشت واسه عاشق عبادت نیست پرستش راه تسکینه ؛ پرستیدن تجارت نیست

برای خودم

می خندم ...

که این حس کهنه به درد ختم نشود ...

غمگینم !

مثل کودکی که در بازار گم میکند ...

خودش را ...

در انبوه شلوغی !

گل های کنار پنجره دیگر خشک شدند و من هنوز منتظر بارانم .

به بودن ها دیر عادت کن و به نبودن ها زود ...

 

 



نظرات شما عزیزان:

داداشی
ساعت15:33---29 مهر 1393
سلام ابجی جونم
منو فراموش کردیااااااا
بیا یه سر بزن نظر بده


معبرسایبری پایگاه کوثر1
ساعت23:44---9 مهر 1393
خدایـــا ...!



اگر یک روز فراموش کردم خدای بزرگی دارم ...



تو فراموش نکن که بنده کوچکی داری ...



با نوازشی و یا شاید تلنگری



آرام وجودت را ، همراهیت را ،



مهربانی و بزرگی ات را برایم یادآوری کن ..

دراین شب عزیز التماس دعا



مریم
ساعت23:17---8 مهر 1393
برگ های پاییزی سرشار از شعور درخت اند و خاطرات سه فصل را بر دوش می کشندآرام قدم بگذار بر چهره ی تکیده ی آن ها این برگها حُرمت دارند...درد پاییز، درد " دانستن " است

مسعود
ساعت17:12---6 مهر 1393
لایک

مریم
ساعت21:37---3 مهر 1393


امروز...
آرزو دارم
فاصله نباشد میان تو و احساس های خوبت***
تو باشی و عشق باشد...
و یک دنیا سلامتی و ...
(امضای خدا،پای تمام آرزوهایت)
پاسخ: عالی... همراه ی دنیا تشکر


Atlas
ساعت20:49---3 مهر 1393
منــم میخنــدم مث تو شم

معبر سایبری پایگاه کوثر 1
ساعت0:47---30 شهريور 1393
دوستش دارم بزرگیش را ، سکوتش را ، عظمتش را ، اُبهتش را ، تنهاییش را ، حکمتش را ، صبرش را ، و بودنش عادتیست مثل نفس کشیدن !
خدا را میگویم …

سلام در صورت تمایل به وب ما نیز سری بزنید


شهاب الدین
ساعت0:12---29 شهريور 1393
همیشه از حرمت، بوی سیب می آید

صدای بال ملائک، عجیب می آید!

سلام! ضامن آهو، دلِ شکستهِ ی من

به پای بوس نگاهت، غریب می آید

طلای گنبد تو، وعده گاه کفترهاست.

کبوتر دل من، بی شکیب می آید

برات گشته به قلبم مُراد خواهی داد

چرا که ناله «امّن یُجیب» می آید …

السلام علیک یا سیدنا و مولانا یا اباالحسن یا علی ابن موسی الرضا علیه السلام



شهاب الدین
ساعت23:34---26 شهريور 1393
ین اینهمه ضمیر ؛
فقط " او " کافیست ...
هی ، هو ؛ او
این تشابه، تصادفی نیست .
اینبار تاکید جمله را عوض میکنم
بین اینهمه ضمیر ؛
فقط او " کافی " ست ...
تسلیم میشوم و لبخند میزنم ...
پاسخ: مرسی از حضورتون


شهاب الدین
ساعت23:05---25 شهريور 1393
سلام..ممنون از حضورتون.ان شاالله قسمت شما و همه آرزومندا..
ان شاالله لبخندهاتون هم متروک نشده باشند!
متن زیباییه
پاسخ: سلام........... لبخند ها گاهی متروک میشن، قحطی میاد! قحطی خنده !


باران
ساعت12:38---25 شهريور 1393
زندگی باید کرد
گاه با یک گل سرخ
گاه با یک دل تنگ
گاه باید رویید در پس این باران
گاه باید خندید بر غمی بی پایان...
مرسی گلم


نرگس
ساعت10:32---25 شهريور 1393
سلام محیا جان.چقدر غمگین؟؟ایشالا که خودت شاد و سرحال باشی.متنت هم مثل همیشه زیبا !!
پاسخ: سلام نرگس خانم، ممنونم :)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 23 شهريور 1392برچسب:, ] [ 12:4 ] [ محیا ] [ ]